Časté otázky

Vážení zákazníci v níže uvedených bodech najdete odpovědi na často kladené otázky.

Jsme pouze e-shop a nedisponujeme výdejním místem (kamennou pobočkou), veškeré objednávky řešíme elektronicky. Zboží které si u nás objednáte vám rádi zašleme na uvedenou adresu v objednávce v co nejkratším možném čase.

ANO, přepravní společnosti jsou v dnešní době velice oblíbené díky své rychlosti a kvalitě doručování zboží. Čas dodání zásilky se většinou pohybuje do 24h ve výjimečných případech do 48h. Přepravce též umožňuje po předchozí domluvě odběr balíku na takzvaných Parcel shopech (většinou se jedná o trafiky a malé prodejny s pracovní dobou od 6.00h - 18.00h) v případě nevhodného času doručení.

U většiny zboží se snažíme dodržet co možná nejnižší sazbu pro přepravu, ale v některých případech to bohužel není možné. Uvedeme například velmi objemné zboží, jako jsou Dílenské sestavy, psí boudy a kotce které se musí převážet na EUR paletách a k pohybu je zapotřebí manipulační technika. Vždy se, ale snažíme nabídnout co možná nejlevnější a nejvhodnější přepravu dle představ zákazníka.

Dodací lhůta se pohybuje od 1 do 3 pracovních dnů, počínaje dnem odeslání objednávky a zasláním potvrzení na váš e-mail (když není uvedeno jinak).

Před vlastním předáním zásilky od přepravní služby důkladně prohlédněte zda není balík poškozen (protržený, deformovaný...) V případě, že ano nebo si nejste jisti můžete zásilku převzít s takzvanou "VÝHRADOU" (řidič uvede do protokolu a vyfotí). V případě velkého poškození vůbec zásilku nepřebírejte a uveďte, že byla zásilka poškozena přepravou a ihned nás kontaktujte. V případě převzetí poškozené zásilky bez "VÝHRADY" vám nemusí být reklamace poškozeného zboží přepravou uznána! dle OP 4.4

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám nebo napište, řekneme vám co a jak.

Kontakt